Media społecznościowe i SEO to stale ewoluujące zwierzęta, które cyfrowi marketerzy spędzają całe dnie próbując je oswoić. Natura bestii jest taka, że trendy mogą zmienić się w ciągu kilku chwil, więc jak możesz być na bieżąco z tym, jak najlepiej dostosować swoje media społecznościowe i strategie SEO do swoich celów biznesowych? Ale dzięki zmieniającym się algorytmom Google i zmieniającemu się podejściu do tych dwóch strategii na szerszą skalę, mogą one teraz uzupełniać się nawzajem, ponieważ pojawiają się coraz częściej w wyszukiwarkach. Oznacza to, że jeśli wykorzystasz je obie, możesz pozyskać ruch z wielu źródeł, aby ostatecznie osiągnąć swoje starannie określone cele.
Buduj nowe relacje
Pytanie o to, jak media społecznościowe pomagają SEO, zadawane jest od dawna; w 2010 roku zarówno Google, jak i Bing przyznały się do używania sygnałów społecznościowych, aby pomóc w rankingu stron w swoich wynikach. Szybko 4 lata do przodu i Google wydał film wyjaśniający, jak nie można polegać na sygnałach, które mogą nie być tam jutro, a Twitter tymczasowo zablokował dostęp do ich sieci społecznej.
Facebook ma prawie 2 miliardy użytkowników, a szeroka sieć jest niekończącym się źródłem relacji. Wykorzystaj możliwości komunikacyjne mediów społecznościowych do nawiązywania nowych relacji; z gościnnymi blogerami, influencerami, kontaktami branżowymi, lista jest długa. Używając gościnnych blogerów jako przykład, ich artykuł na Twojej stronie jest świetny dla Twojego SEO pod względem różnicy w treści i zewnętrznych (i miejmy nadzieję wewnętrznych) linków. Jeśli chodzi o media społecznościowe, łączysz swój i ich zasięg z dwukrotnie większą liczbą osób widzących Twoje treści i, miejmy nadzieję, linkujących. Wszystko to jest świetne dla SEO.
Rozważ słowa kluczowe
Badanie i wdrażanie słów kluczowych może być długotrwałe i czasochłonne, ale jeśli zostanie wykonane poprawnie, korzyści SEO, które przynoszą, są warte inwestycji. Tak więc, jeśli spędziłeś cały ten czas, wysiłek i pieniądze na słowa kluczowe, dlaczego nie przenieść tej wiedzy na media społecznościowe? Niech nie ciasno nasze posty i tweety pełne hashtagów i słów kluczowych, ale być świadomi sformułowań. Starannie przygotować swoje posty w mediach społecznościowych, aby zawierać słowa kluczowe i można zwiększyć zasięg swoich wiadomości.
Dobra obecność w mediach społecznościowych
Nawet jeśli Twoje udziały w serwisach społecznościowych mogą, ale nie muszą wpływać na Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania, posiadanie dobrego konta społecznościowego zdecydowanie się opłaca. Profile w mediach społecznościowych często znajdują się w czołówce wyników wyszukiwania i są bardziej osobiste niż strony internetowe; to okazja, aby jeszcze bardziej zaznaczyć swoją obecność w mediach społecznościowych i pokazać konsumentom swoją markę w zabawny i angażujący sposób. Możesz również dostosować swoją strategię SEO do profilu w mediach społecznościowych poprzez spójny branding i styl. Wszystkie czcionki, kolory, loga powinny być takie same jak na stronie internetowej, a natychmiast uzyskasz świetny wizerunek marki.
Co dalej?
Tak jak w przypadku wszystkiego, co związane z optymalizacją pod kątem wyszukiwarek, wyjaśnia https://efectownia.pl/, musimy dokonywać przypuszczeń ze względu na ciągle zmieniające się algorytmy. Ale wiemy, że używając obu strategii SEO i mediów społecznościowych symbiotycznie, będziesz miał więcej szans, aby uzyskać swoją markę tam przed swoimi odbiorcami i miejmy nadzieję, że pomoże to w rankingach stron.
Wraz ze zwiększoną widocznością przychodzi okazja, aby uczynić Twoją markę bardziej wiarygodną. Jeśli Twoja strona i media społecznościowe są pełne angażujących, tematycznych treści, to zachęci to ludzi do dzielenia się nimi. Poprzez udostępnianie, wychodzisz do cyfrowego świata i ludzie zaczną