Magic Mug

W marketingu liczy się oryginalność – aby wypaść lepiej na tle konkurencji, zawsze warto być o krok do przodu. Podczas kiedy inni produkują nieprzydatne gadżety lądujące w szufladzie – ty podaruj kontrahentom przedmiot codziennego użytku, pomocny w codziennej pracy. Kiedy inni dają zwykłe kubki – ty podaruj kubek niezwykły: o nietypowym kształcie lub z oryginalną techniką zdobienia. Z pomocą przychodzi technologia Magic Mug – czyli dwuwarstwowego nadruku wykorzystującego właściwości termiczne wlewanego do kubka napoju. Jak to działa, ile kosztuje i komu warto podarować taki gadżet?

Jak działa technologia Magic Mug?

Choć efekt wygląda magicznie, sama technologia jest dość prosta. Najpierw wykonuje się wydruk cyfrowy, który następnie jest ręcznie umieszczany na kubku w postaci kalkomanii. Wzór przenoszony jest na powierzchnię kubka w procesie wygrzewania w piecu. Następnie na gotową grafikę nanosi się drugą, jednolitą warstwę. I to ona odpowiada za całą magię.

Pod wpływem nalewania do kubka gorącej cieczy, wierzchni zadruk staje się tymczasowo przezroczysty, dzięki czemu ukazuje się grafika właściwa. Co więcej, możemy również wybrać opcję ze stale widocznym logo – znajduje się ono wówczas na spodniej warstwie i nie jest pokrywane termowrażliwą farbą. Wówczas kubek pozostaje elementem identyfikacji graficznej firmy także wówczas, gdy piejmy w nim zimne napoje.

Z uwagi na swoje właściwości, Magic Mug nie może być myty w zmywarce – wówczas dochodzi wycierania się górnej powierzchni i tracimy magiczny efekt.

Czy Magic Mug jest drogi?

Na cenę gadżetów reklamowych składa się kilka elementów, a głównymi są metoda zdobienia oraz ilość zamówionych sztuk. Podobnie w przypadku ceramiki reklamowej – im więcej produktów zamówimy, tym mniej zapłacimy za sztukę.

Ponieważ technologia zdobienia Magic Mug wymaga naniesienia na kubek dwóch warstw, będzie to oznaczało automatycznie, że za taki kubek zapłacić trzeba nieco więcej niż za kubek z jedną tylko warstwą, wykonaną metodą fotograficznej kalkomanii.

Dużą zaletą Magic Mug jest natomiast możliwość zamawiania bardzo małych nakładów – możemy więc obdarować takim prezentem tylko wyjątkowych klientów, natomiast przy większym zamówieniu otrzymamy atrakcyjne zniżki.

Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie, dlatego też wyceny warto dokonać w porozumieniu z konsultantem.

Z jakiej okazji można podarować Magic Mug?

Magic Mug to świetny pomysł na upominek reklamowy. Jest nie tylko praktyczny (każdy przecież codziennie pije w pracy kawę czy herbatę), ale także bardzo ciekawy dzięki znikającej powłoce wierzchniej. Spożywanie napojów z kubka Magic Mug będzie świetną zabawą i wytworzy pozytywne skojarzenia z marką.

Kubek to doskonały upominek dla kontrahenta – można go podarować przy okazji wizyty handlowej lub umieścić w paczce z okazji świąt lub jubileuszu firmy, aby wspomóc budowanie wizerunku naszego przedsiębiorstwa.

Podarowanie kubka jest miłym gestem również wobec własnych pracowników – pijąc codzienną kawę w pracy lub w domu, mogą mieć pewność, że firma dba o nich, a na dodatek jest profesjonalna.

Gdzie sprawdzi się Magic Mug jako upominek reklamowy?

Gadżetów nie może zabraknąć podczas prezentacji firmy na targach, konferencjach czy dniach otwartych. Ciekawy i praktyczny kubek to prezent, który będzie przypominał o naszym przedsiębiorstwie gościom stoiska i może nawet stać się pierwszym krokiem do nawiązania intratnej współpracy.

Jeśli twoi pracownicy prowadzą liczne rozmowy z kontrahentami w kraju i za granicą, odwiedzając ich co jakiś czas w charakterze handlowca czy opiekuna, warto, aby mieli oni zawsze na stanie miłe upominki – do podarowania w trakcie wizyty. Magic Mug to propozycja również na taki zestaw marketingowy handlowca.

Dobry gadżet reklamowy wymaga pomysłu i inwencji. Wymagania te spełnia nietuzinkowy i ciekawy Magic Mug. Sprawdź na https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/kubki-magic/, w jakich wersjach możesz zamówić ten popularny i lubiany gadżet.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here